قیمت پلکسی گلاس مشکی تهران

قیمت پلکسی گلاس آریا پلکسی پامنار

قیمت پلکسی گلاس آریا پلکسی پامنار


 به عنوان یکی از با کیفیت ترین و قابل انعطاف ترین پلاستیک ها در جهان پلاگسی گلاس را معرفی می کنیم. نام تجاری پلکسی گلاس؛ مخفف کیفیت محصولاتی است که نیازهای ویژه ای بر روی آن ها قرار گرفته است. امروزه ورق های جامد، چند پوستی و موج دار و ریخته گری و اکسترود شده و همچنین لوله ها ، میله ها و فیلم ها در طیف گسترده ای از رنگ ها و سطوح و با ویژگی های خاص تحت نام تجاری پلکسی گلاس ارائه می شوند.

قیمت پلکسی گلاس مشکی تهران

در عصر حاضر به علت تنوع در جنس و قیمت پلکسی گلاس قبل از خرید آن حتما باید تحقیق کنید و از فروشگاه های مختلفی را در تهران و حتی سایت های معتبر قیمت پلکسی گلاس را جویا شوید، به طوریکه اطلاعاتی مکفی و جامع در باره ی خرید خود و پلکسی گلاس های موجود به دست آورید.

چند نکته ی مهم در  مورد خرید و قیمت پلکسی گلاس تهران را بررسی می کنیم:

قیمت پلکسی گلاس مشکی تهران

در حقیقت قیمت پلکسی گلاس بر اساس میزان ضخامت و همچنین ابعاد آن ورق مشخص می شود. شایان ذکر است که هرچه ضخامت ورق پلکسی گلاس بیشتر باشد به تناسب قیمت نیز افزایش می یابد.

به عنوان مثال قیمت پلکسی گلاس مشکی در ابعاد 60 در 60 سانتی متر، و ضخامت 4 میلی متر، حدود 290 هزار تومان است. همچنین با همین ابعاد و ضخامت 8 میلی متر، به عدد 540 هزار تومان در تهران می رسد. متریال هم عامل مهم تعیین قیمت به حساب می آید.

برای اطلاع از قیمت های دقیق با فروشگاه پلکسی گلاس آریا پلکسی تماس بگیرید.

امکان ارسال نظر وجود ندارد!

دریافت لیست قیمت، مشاوره و سفارش فوری
مکالمه را شروع کنید
مکالمه مستقیم با ما
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم.