دیواره پلکسی (محافظ کانتر)

دیواره پلکسی با پایه استیل به قطر 25 میلی متر

توضیحات

امروزه دیواره پلکسی (محافظ کانتر) میز کار یکی از وسایل مهم و ضروری برای مکان های پر رفت و آمد به شمار می آید؛ زیرا با توجه به شیوع ویروس کورنا، در برابر آلودگی و این ویروس محافظت می کند. از نوع دیواره پلکسی برای جلوگیری از انتال ویروس کورنا استفاده می شود. در زمان قدیم تا به امروز طلق جدا کننده محافظ در بانک ها رایج بوده است و به عنوان جدا کننده از آن استفاده می کردند، ولی امروزه برای همه مکان های عمومی امری حباتی شده است. سایت آریا پلکسی محافظ کانتر را با استفاده از طلق ایرانی کریستال و یا ورق پلکسی گلاس با ضخامت 4 میل و حتی ضخامت های بیشتر با توجه به نوع سفارش شما مشتریان عزیز ارائه می دهد.

کاربردهای دیواره پلکسی (محافظ کانتر):

  • بر روی میز پیشخوان: در فروشگاه ها یا ادراه هایی که مراجعه کنندگان به صورت حضوری و نزدیک به فروشندگان قرار می گیرند، این صفحه به فاصله گذاری میان مراجعه کننده و فروشنده کمک زیادی می کند.
  • بر روی میز های آرایشگاه های ناخن کاری: زمانی که فرد ناخن کار درحال انجام ترمیم ناخن است، برای اینکه از ارتباط مستقیم رودر رو جلوگیری کنید، این صفحه را رو میز قرار دهید و از قسمت پایین ترمیم کاری را انجام دهید.

این دیواره که می تواند روی کانتر در دفاتر و اداره جات نصب شود، ارتفاعی معادل 120 سانتی متر دارد و در تمامی ابعاد و ضخامت ها قابلیت سفارشی سازی وجود دارد. تصاویر مندرج مربوط به دفتر اداری شرکت شاتل، واقع در پل صدر تهران و منطقه الهیه است.

جنس دیواره پلکسی (محافظ کانتر)

محافظ کانتر با استفاده از ورق پلکسی گلاس ۳ میل و یا طلق کریستال ۳میل یا ۴ میل ساخته می شوند. هر دو روش بسیار مستحکم هستند و از نظر شفافیت هیچ فرقی باهم ندارند. از این دو ورق استفاده میکنند؛ در برابر فشار و ضربه مقاومت بالایی دارند  و با گذشت زمان زرد یا مات نمی شوند.

سخن آخر

محافظ کانتر (دیواره پلکسی) از جنس پلکسی گلاس شفاف و با بهترین کیفیت ممکن و نازل ترین قیمت ارائه می گردد. طلق محافظ کانتر از دیگر اسامی ای است که به آن اطلاق می شود. دیواره پلکسی با پایه استیل به قطر 25 میلی متر می باشد. این صفحه در سه سایز ۶۰×۶۰ سانتیمتر و ۶۰×۹۰ سانتیمتر و ۸۰×۱۲۰ سانتیمتر تولید می شود. و هر سه این اندازه ها در  ضخامت های ۳میلیمتر و ۴ میلیمتر قابل عرضه هستند. فروشگاه آریا پلکسی به شما عزیزان توصیه می کند که اگر فروشگاه یا مغازه ای دارید حتما از دیواره پلکسی (محافظ کانتر) در آن استفاده کنید. محافظ میز کار ساخته شده توسط شرکت آریا پلکسی بسیار با دوام بوده و جلوه زیبایی را به محل کار شما می بخشد.

دریافت لیست قیمت، مشاوره و سفارش فوری
مکالمه را شروع کنید
مکالمه مستقیم با ما
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم.