ورق آینه ای اکریلیک

ورق پلکسی طلایی و نقره ای میرور نوعی از ورق های اکریلیک هستند که مصارف تزئینی دارند. این نوع ورق ها همان ورق های پلکسی گلاس شفاف (اکریلیک) هستند که پشت آن ها با یک لایه جیوه پوشانده شده است. به همین دلیل است که ورق پلکسی آینه ای کاملا شبیه آینه هایی است که در منازل از آن ها استفاده می شود.

توضیحات

ورق آینه ای اکریلیک چیست؟

ورق آینه ای اکریلیک یک ماده ورق گرمانرم بازتابنده سبک وزن است که برای بهبود ظاهر و ایمنی نمایشگرها، POP، تابلوها و انواع قطعات ساخته شده استفاده می شود. فروشگاه آریا پلکسی در این مقاله قصد دارد به بررسی ورق آینه ای، ورق پلکسی طلایی، پلکسی طلایی مات و ورق پلکسی آینه ای بپردازد. با ما همراه باشید.

کاربرد پلکسی گلاس آینه ای:

آینه اکریلیک برای خرده فروشی، غذا، تبلیغات و برنامه های امنیتی ایده آل است. فرآیند متالیزاسیون خلاء بادوام ورق آینه اکریلیک را در طول فرآیندهای ساخت و استفاده نهایی عملاً در برابر خش مقاوم می کند. ایده آل برای استفاده در جاهایی که شیشه خیلی سنگین است یا ممکن است به راحتی ترک بخورد یا خرد شود، آینه پلاستیکی جایگزینی بادوام برای آینه های سنتی است. به همین دلیل می توان از آینه اکریلیک برای جایگزینی شیشه برای آینه در مدارس، استودیوهای یوگا یا رقص، بیمارستان ها، زندان ها و زندان ها، خانه ها و هر جایی که امنیت نگران کننده باشد استفاده کرد.

مزیت های ورق آینه ای اکریلیک

ورق آینه ای به دلیل مقاومت در برابر ضربات ، سبک بودن و مقاومت بالا در برابر آن، جایگزین رایج برای شیشه و آینه است. و در محیط هایی که ایمنی از اهمیت بالایی برخوردار است استفاده می شود. همان طور که اشاره شد خاصیت آینه ای که  پلکسی طلایی و نقره ای دارند. اکریلیک علاوه بر انعطاف پذیری و مقاومت در برابر شکستن، وزن بسیار کمی دارد. اکریلیک تقریباً نصف وزن شیشه، تحویل و حمل و نقل بسیار ارزان‌تر از شیشه است و نصب آن بسیار آسان‌تر است. کل ورق را می توان با پیچ یا چسب مناسب با سهولت نسبی نصب کرد. مشخصات ورق آینه ای شامل:

  • رنگ: طلایی براق, طلایی خشدار, نقره ای براق, نقره ای خشدار
  • نوع: پشت چسبدار, ساده
  • سایز: 121X61, 61X61

ورق پلکسی طلایی چیست؟

ورق پلکسی طلایی و نقره ای میرور نوعی از ورق های اکریلیک هستند که مصارف تزئینی دارند. این نوع ورق ها همان ورق های پلکسی گلاس شفاف (اکریلیک) هستند که پشت آن ها با یک لایه جیوه پوشانده شده است. به همین دلیل است که ورق پلکسی آینه ای کاملا شبیه آینه هایی است که در منازل از آن ها استفاده می شود.

مهم ترین کاربرد پلکسی طلایی و نقره ای استفاده در کارهای لوکس و فانتزی می باشد. ساخت انواع آینه های تزئینی و وسایل دکوراتیو از جمله مهم ترین کاربردهای ورق آینه ای اکریلیک محسوب می شود.

ورق پلکسی اینه ای

ویژگی های ورق اینه ای پلکسی

ویژگی های کلیدی ورق آینه ای اکریلیک

همه کاره:

با ویژگی‌های مقاوم در برابر شکست، ورق‌ آینه‌ای ما 10 برابر بیشتر از آینه‌های سنتی مقاومت در برابر ضربه دارند. به دلیل دوام قوی، آنها همچنین در خارج از خانه، مانند ویژگی باغ، افزودنی عالی ایجاد می کنند.

ارزان:

به‌عنوان یک جایگزین ارزان‌تر برای آینه‌های سنتی، اکریلیک آینه‌ای ما همان انعکاس شفاف را ارائه می‌کند و دوام بهتری را ارائه می‌کند. سطح آینه ای بسیار بازتابنده با پشتی خاکستری در پشت.

قابل نگهداری:

تمیز و بهداشتی نگه داشتن آکریلیک آینه ای خود نیز راحت تر از آینه نگهداری می شود؛ زیرا تنها چیزی که لازم است آب صابون گرم و یک پارچه میکروفیبر است.

سبک وزن:

وزن ورق‌های آینه ای پلکسی نصف یک آینه شیشه‌ای مشابه است که نصب، حمل و نقل و جابجایی را گزینه‌ای آسان‌تر و جذاب‌تر می‌سازد. این آینه علاوه بر خاصیت نشکن بودن، آینه ای امن تر برای داشتن در اطراف کودکان و/یا خانه دوستدار حیوانات خانگی است.

مقاوم در برابر آب و هوا:

با مقاومت در برابر اشعه ماوراء بنفش و آب و هوا، ورق‌های آینه‌ای ما می‌توانند در سخت‌ترین شرایط آب‌وهوایی مقاومت کنند و آن‌ها را جایگزینی فوق‌العاده برای آینه‌های شیشه‌ای در فضای باز، چه در باغ و چه در اصطبل‌ها، تبدیل می‌کنند. به این ترتیب، آینه های اکریلیک باغ راه های فوق العاده ای برای ایجاد توهم یک باغ بزرگتر هستند.

چکش خوار:

ورق آینه‌ای ما ساخت آسان است و می‌توان آن را برش داد، سوراخ کرد و به هر نیازی شکل داد، بنابراین یک ماده انعطاف‌ پذیر برای کار است. سطوح برش خورده را می توان به راحتی صیقل داد و سنباده زد تا پوشش حرفه ای تری به ورق شما بدهد.

نصب و راه اندازی:

برای نصب اکریلیک آینه ای ما فقط به یک مته مناسب یا چسب چسب نیاز دارید. در حالی که ما قویاً توصیه می کنیم که از افراد حرفه ای برای نصب آینه های خود استفاده کنید ، ما یک ام دی اف 18 میلی متری نیز ارائه کرده ایم.

نتیجه گیری

در دکوراسیون های امروزی سعی می شود تا از جدیدترین متریال ها و مواد استفاده شود تا منازل جلوه هر چه بهتر و لوکس تری داشته باشند. شما می توانید برای داشتن خانه ای زیباتر با فضایی مدرن تر و دل باز تر از این ورق آینه ای اکریلیک استفاده کنید.
یکی از بهترین مزیت های استفاده از این پلکسی ها این است که این محصولات نور را مانند شیشه از خود عبور نمی دهد و نور را در خود ذخیره می کند. امیدوارم که این مطالب از سایت آریا پلکسی توانسته باشد به شما کمک کند تا هنگام خرید پلکسی آینه ای با هیچ گونه مشکلی مواجه نشوید.

منابع: cutmyplastic

دریافت لیست قیمت، مشاوره و سفارش فوری
مکالمه را شروع کنید
مکالمه مستقیم با ما
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم.