ورق پلکسی گلاس اکریلیک رنگی

ورق پلکسی گلاس که با نام اکریلیک و یا PMMA نیز شناخته می شود در ابعاد استاندارد ۱۲۲X183 سانتی متر (ورق کامل) موجود می باشد.

توضیحات

ورق پلکسی گلاس اکریلیک رنگی یکی از انواع پرکاربرد و محبوب پلکسی گلاس است که به دلیل زیبایی و مقاومت خوبی که دارد بسیار پر استفاده هستند. پلکسی رنگی همانطور که در تصاویر می بینید بسیار زیبا هستند و همچنین دارای انواع رنگی و بدون رنگ ترنسپرنت هستند. قیمت ورق اکریلیک و طلق پلکسی گلاس رنگی با توجه به ضخامت آن تغییر میکند. هرچه ضخامت ورق بیشتر باشد به تناسب آن قیمت نیز افزایش پیدا می کند.

پلکسی گلاس اکریلیک رنگی چیست؟

آریا پلکسی عرضه کننده و ارائه کننده انواع ورق پلکسی گلاس رنگی یکی از بهترین محصولات خود را به شما مشتریان عزیز معرفی عرضه می کند. محصولات پلکسی رنگی یکی از بهترین انواع پلکسی هاست که کاربرد های بسیار زیادی نیز دارد.
عمده کاربرد پلکسی گلاس های رنگی در صنایع ساختمان و تزئینات است. این نوع از پلکسی ها در انواع رنگی و شفاف و مات تولید می شوند که میتوانید آنها را از فروشگاه آریا پلکسی درخواست کنید. پلکسی گلاس ها امروزه به نام ورق اکریلیک و یا PMMA نیز شناخته می شوند و در کسب وکارهای مختلف کاربرد های زیادی دارند.

در این نوع از محصولات ورق یا ابعاد استانداردی وجود دارد که با استفاده از آنها می توان اقدام به ساخت مصنوعات تزئینی و یا صنعتی و ساختمانی پرداخت. ابعاد استاندارد پلکسی اکریلیک رنگی ۱۲۲X183 است و به آنها ورق کامل نیز می گویند.

پلکسی گلاس اکریلیک رنگی؛ قابل استفاده برای هر مکان

پلکسی گلاس رنگی

   انواع مختلف ورق های موجود در آریا پلکسی

ورق رنگی، شفاف، آینه ای و ترانسپارنت 

در سه مدل شفاف، براق و رنگی

ضخامت های موجود در فروشگاه از 1 تا 50 میلیمتر
فروشنده فروشگاه اینترنتی آریا پلکسی

از جمله کاربرد های پلکسی گلاس های رنگی استفاده در دیوار مهد کودک ها برای دادن رنگ های جذاب و زیبا به محیط کودکانه مهد کودک ، مدارس و یا دانشگاه هاست که البته با طیف های رنگی متفاوتی قابل استفاده هستند.

بصورت کلی همانطور که گفتیم استفاده و کاربرد پلکسی رنگی بیشتر در ساختمان سازی و مسکن ، فضای داخلی کسب و کار ها و مدارس است.

تفاوت دیگر پلکسی شفاف و پلکسی رنگی مات در چشم انداز های محیطی است. از ورق پلکسی شفاف اغلب به جای شیشه استفاده می شود. و بسیاری از افراد از آن برای پنجره ها و بالکن های منازل خود استفاده می کنند.

بیشتر بخوانید :

پلکسی گلاس، جایگزینی مناسب برای شیشه

طلق پلاستیکی برای بالکن

اگر میخواهید از پلکسی برای این منظور استفاده کنید، مات بودن باعث پوشاندن بخش مورد استفاده می شود. یعنی دیگر نمی توانید آن سمت پنجره یا بالکن را ببینید. شاید هم نیاز داشته باشید که دید منزل خود را بوسیله ورقهای پلاکسی کمتر کنید.

در این حالت نباید از پلکسی شفاف استفاده کنید. چاره کار استفاده از پلکسی مات است.

انواع پلکسی گلاس اکریلیک

پلکسی گلاس شفاف و بدون رنگ

پلکسی گلاس های رنگی بصورت کلی برای نصب دو نوع دارند:

  • پلکسی گلاس رنگی پشت چسب دار
  • پلکسی گلاس رنگی ساده

همچنین از لحاظ رنگی و ظاهری نیز این پلکسی گلاس های بصورت رنگی و غیررنگی (شفاف) و مات هستند.

استفاده پلکسی گلاس های غیررنگی و شفاف بیشتر در فضاهای سنگین تر و رسمی تر است و استفاده از پلکسی رنگی بیشتر در فضا هایی است که نیاز به تزئینات و زیبایی بیشتر دارند.

مزیت پلکسی گلاس اکریلیک رنگی نسبت به شیشه رنگی

پلکسی رنگی نسبت به شیشه رنگی مزیت های بسیاری دارند. از جمله این مزیت ها می توان به مقاومت بسیار بیشتر آنها در برابر ضربات و فشار ، نشکستن غیر ایمن و سبکی و دسترسی و حمل و نقل آسان و ایمن آنها اشاره داشت.

همچنین پلکسی اکریلیک نسبت به شیشه به راحتی بیشتر می توانند مورد برش لیزر قرار بگیرند و به قطعاتی با لبه غیرتیز تقسیم شوند و بعد در پنجره های آلومینیوم یا گالوانیزه ای بصورت کاشی مورد استفاده قرار بگیرند.

سایز و ابعاد پلکسی گلاس رنگی اکریلیک

این نوع از پلکسی ها عموما در سایز استاندارد خود یعنی ورق کامل ۱۲۲X183 مورد استفاده قرار می گیرند اما ما در آریاپلکسی از این محصولات در سایز های مختلفی موجود داریم که می توانید با کارشناسان ما برای تهیه این محصولات تماس حاصل بفرمایید.

ابعاد موجود پلکسی رنگی در آریا پلکسی:

_ 122X183

_ 122X61

_ 122X91

_ 61X61

نتیجه گیری:

ورق پلکسی گلاس اکریلیک رنگی از جمله پرکاربردترین و محبوب ترین پلکسی گلاس است که بخاطر تنوع و مقاومت خوبی که دارد بسیار مورد استفاده قرار میگیرد. پلکسی رنگی دارای انواع رنگی و بدون رنگ ترنسپرنت هستند. در این مقاله از سایت آریا پلکسی ما به بررسی انواع پلکسی گلاس اکریلیک، مزیت و کاربرد پلکسی اکریلیک رنگی پرداخته ایم.

سوالال متداول

پلکسی گلاس اکریلیک رنگی چیست؟

در این نوع از محصولات ورق یا ابعاد استانداردی وجود دارد که با استفاده از آنها می توان اقدام به ساخت مصنوعات تزئینی و یا صنعتی و ساختمانی پرداخت.

پلکسی اکریلیک در چه سایز و ابعادی تولید می شود؟

این نوع از پلکسی ها عموما در سایز استاندارد خود یعنی ورق کامل ۱۲۲X183 مورد استفاده قرار می گیرند.

برگرفته از :

jumeiacrylic.com

acmeplastics.com

 

دریافت لیست قیمت، مشاوره و سفارش فوری
مکالمه را شروع کنید
مکالمه مستقیم با ما
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم.