ورق پلکسی کریستال ایرانی مشجر

سایز: 100X100, 122X183, 122X61, 122X91, 200X100, 61X183, 61X61, 61X91

ضخامت: 2 میل, 2.8 میل, 4 میل, 5 میل, 6 میل, 8 میل, 10 میل

توضیحات

ورق کریستال ایرانی مدل دوغی

ورق کریستال ایرانی مدل طلق دوغی، در صنعت ساختمان سازی و دکوراسیون کاربردهای بسیار زیادی دارد. به این ورق کریستال دوغی، طلق دوغی ایرانی نیز گفته می شود. این ورقه ها در ابعاد 120 در 180 سانتی متر ساخته و تولید می گردند.

ورق های کریستال ایرانی دوغی با ضخامت های 2 و 3 میل توسط مجموعه ما به فروش می رسند. باید اشاره کنیم که ضخامت 10 میلی متری آن نیز برای فروش وجود دارند. اما باید دید که برای چه منظوری مناسب می باشند.

طلق های دوغی در تعداد بالا به فروش می رسند. اما شما می توانید در تعداد پایین نیز آن ها را سفارش دهید.

این ورق کریستال ایرانی دوغی برای نورگیری سقف بسیار ایده آل به شمار می روند. توصیه می کنیم طلق های سفید مات، با ورق های پلکسی دوغی به صورت تلفیقی در طراحی نما و سقف به کار روند.

ورق کریستال ایرانی مدل شیشه ای

گاهی اوقات در طراحی نما لازم است تا به جای شیشه از ورق کریستال ایرانی شیشه ای استفاده شود. خصوصا در آرایشگاه ها که تردد در چنین محل هایی بسیار بالاست. ضریب انتقال گرمایی ورق های کریستال ایرانی شیشه ای، نسبت به شیشه بسیار کمتر است. با اینکه به طور صد درصدی عایق گرمایشی و سرمایشی محسوب نمی شوند، در قیاس با شیشه گرمای کمتری را از خودشان عبور خواهند داد.

از دیگر خصوصیت های بسیار محبوب ورق‌ کریستال ایرانی شیشه ای، مقاومت بالای آن ها در مقابل رطوبت است. پس برای مناطق شمال کشور انتخاب مناسبی هستند.  در مجاورت طولانی مدت با رطوبت و نم، اصلا شوره نمی‌زنند و در گذار زمان کدر نخواهند شد.

تفاوت ورق کریستال ایرانی با خارجی

ورق های کریستال ایرانی دارای کیفیت بسیار بالایی بوده و با ضمانت اصالت به فروش خواهند رسید. مدل های خارجی نیز با استانداردهای روز اروپا ساخته می شوند. اما به دلیل نوسانات قیمت ارز نسبت به مدل های ایرانی بسیار گران تر می باشند. شاید بتوان مهم ترین تفاوت ورق کریستال ایرانی با خارجی را در قیمت آن ها بیان کرد.

از آنجایی که محصولات در آزمایش های کنترل کیفیت بر تمامی جنبه ها ارزیابی می گردند، میزان مقاومت در برابر رطوبت نیز سنجیده خواهد شد. به همین دلیل در آزمایشگاه ها میزان رطوبت ایران را شبیه سازی می نمایند و در هنگام تست مقاومت این معیار، نشانه ارزیابی دقیقی خواهد بود.

نحوه برش طلق های ورقه ای کریستالی ایرانی

کار برش به صورت کاملا مکانیزه و در کارخانه ها با اره های برقی دیسکی انجام می شود. اگر قصد خرید ورق پلکسی شیشه ای یا انواع ورق های کریستالی ایرانی را دارید، پیشنهاد ما خرید از کارخانه و برند معتبر می باشد. پلکسی های مغازه ای به صورت استاندارد برش نخواهند شد.

تعیین ضخامت توسط دستگاه های پیشرفته انجام خواهد شد که به صورت خودکار و اتوماتیک این کار انجام می شود. اگر قصد دارید به صورت دستی خودتان ورق های کریستالی را برش بزنید، با کاتر مخصوص پلکسی و با فشار در دو سمت طلق این کار را انجام دهید.

آریا پلکسی یکی از قدیمی ترین و با تجربه ترین شرکت ها در این حوزه می باشد. برای اطلاع بیشتر و مشاوره با کارشناسان، با ما در تماس باشید.

 

ورق کریستال مشجر؛ راهکاری ارزان و آسان برای زیبایی هر محیط

ورق کریستال یکی از انواع ورق پلکسی است که در صنایع راه و ساختمان و تزئینات خانگی مورد استفاده گسترده قرار می گیرند. ورق پلکسی کریستال ایرانی و طلق مشجر، ورق کریستال شفاف است که در بسیار محبوب و پرطرفدار شده است. این ورق ایرانی مقاومت شیمیایی بسیار بالایی دارد، قیمت بسیار مناسبی دارد و بعلت سختی بالای آن برای کاربردهای داخلی، بیشتر مورد استفاده قرار میگیرد. ما در فروشگاه آریاپلکسی تمام تلاش خود را بر این داشته ایم که محصولات ورق ایرانی کریستال با قیمتی مناسب و کیفیت بالا برای شما فراهم آوریم و ارائه داشته باشیم.

 

 

 

کاربرد ورق کریستال

ورق پلکسی کریستال مشجر شفاف بدون رنگ

ورق های کریستال ایرانی بصورت عمده در معماری ساختمان ها و مکان عمومی و خصوصی مورد استفاده قرار می گیرند. بسیاری از این نوع ورق کریستال به جهت مقاومت بالای آنها در سقف کاذب و یا حتی با ضخامت های بسیار بالا در کف پل های شیشه ای استفاده می کنند. البته برای استفاده در پل های شیشه ای بی رنگ گواهی های عمرانی و معماری برای آنها مورد نیاز است که باید با مهندس عمران و معماری خود صحبت کنید.

همچنین استفاده های دیگری که از این ورق های ایرانی کریستال می شود در صنایع بسته بندی و ظروف یکبار مصرف است. همچنین در صنایع تزئینی نیز از این مواد اولیه در واقع استفاده می شود. ورق کریستال در واقع مواد اولیه متریال بسیاری از کارها در کسب و کارها و صنایع است.

ورق پلکسی کریستال را کارگاه ها خریداری و با برش دقیق لیزر آنها را برش میدهند و برای کارهای مختلف خود استفاده می کنند. همچنین همانطور که گفتیم ممکن است آنها را با روش های فراوری خاص دیگری تبدیل به محصولاتی جذاب دیگر کنند.
یک موردی که در هنگام خرید و یا گرفتن قیمت ورق ها بایستی به آنها دقت کنید سایز ، ابعاد ، ضخامت ، مات یا شفاف بودن و رنگ ورق های پلکسی کریستال ایرانی است.

سایز ورق های کریستال

سایز ورق های ایرانی کریستال یکی دیگر از مواردی است که بایستی به آنها توجه کافی را داشته باشید. در صورتی که شما یک کارگاه هستید و می توانید خود خدمات برش لیزر را انجام بدهید پس حتما بهتر می دانید که بایستی از چه سایزی ورق ایرانی پلکسی خود را تهیه کنید.

اما در صورتی که بصورت شخصی و یا پیمانکاری می خواهید از این ورق های ایرانی کریستال استفاده کنید حتما با تماس با ما در فروشگاه آریا پلکسی (شماره بالای سایت: 09124837390) با کارشناسان ما در فروشگاه مشورت های لازمه را داشته باشید تا سایز و ابعاد دقیق خود را خریداری کنید و درصورتی که نیاز داشتید ما با خدمات برش لیزر خود قطعات شما را بصورت کاملا دقیق و تمیز برایتان در بیاوریم و تحویل دهیم.

در ادامه این بخش از مقاله به سایز و ضخامت های ورق پلکسی کریستال ایرانی موجود در فروشگاه آریا پلکسی پرداخته ایم که می توانید برای رفع نیاز خود حتما به آنها توجه لازم را داشته باشید.

سایز ورق کریستال موجود در آریا پلکسی:

  • 100X100
  • 122X183
  • 122X61
  • 122X91
  • 200X100
  • 61X183
  • 61X61
  • 61X91

ورق پلکسی کریستال مشجر

ضخامت ورق کریستال

ضخامت ورق های پلکسی کریستال یا ورق کریستال دارای اهمیت بسیار بالایی است. یکی از مهمترین اهمیت ها در ضخامت آنها این است که بیشترین طیف رنگی در پلکسی های رنگی مربوط به ضخامت 2.8 میلیمتر است و در سایز ضخامت ها کمترین میزان طیف های رنگی وجود دارد. بنابر این درصورتی که می خواهید ورق پلکسی رنگی خود را انتخاب و خریداری کنید بهتر است برای این ضخامت برنامه بریزید.

در ادامه این بخش به معرفی ضخامت های موجود در آریا پلکسی برای ورق کریستال ایرانی می پردازیم. همانطور که لیست زیر مشاهده می کنید ما از ورق 2.8 میلیمتر نیز در فروشگاه خود موجود داریم که همانطور که گفتیم دارای طیف رنگی گسترده ای نیز هست.

پس خیالتان بابت این موارد راحت باشد و به کارشناسان ما تماس با خیالی راحت تماس برقرار کنید.

ضخامت ورق کریستال موجود در آریا پلکسی:

  • 2 میل
  • 2.8 میل
  • 4 میل
  • 5 میل
  • 6 میل
  • 8 میل
  • 10 میل

کاربردهای ورق کریستال شفاف ایرانی

ورق ایرانی کریستال در صفحه حمام و دوش، طراحی داخلی، وسایل روشنایی و الکترونیکی، قاب های نقاشی و … کاربرد دارد.

مزایا ورق کریستال ایرانی مشجر

  1. خواص نوری خوب
  2. قالب پذیری مناسب
  3. عایق الکتریکی
  4. شفافیت عالی
  5. جذب کم رطوبت
  6. مقاومت شیمیایی نسبتا خوب
  7. قیمت ارزان
  8. سختی بالای سطح
  9. مقاومت گرمایی بالا
  10. طبیق پذیری بالا

خرید ورق کریستال و طلق مشجر

ورق های رنگی و بدون رنگی پلکسی کریستال

ورق های پلکسی کریستال مشجر و یا ورق کریستال که با نام ورق آکریلیک و یا PMMA نیز شناخته می شوند در فروشگاه آریا پلکسی در ابعاد استاندارد 122X 183 موجود است و به راحتی می توانید با تماش با فروشگاه ما نسبت به خرید ورق پلکسی کریستال مشجر اقدام نمایید. در ضمن ضخامت های موجود درفروشگاه با بین 2 تا 10 میلیمتر متغییر خواهد بود.

قیمت ورق کریستال ایرانی

قیمت ها در فروشگاه ما بصورتی حرفه ای و منصفانه تعیین می گردند و ما در اینجا تمام تلاش خود بر این داشته ایم که مشتری را با رضایتی کامل همراهی کنیم. بنابر این از بابت قیمت ورق کریستال ایرانی، نگرانی نداشته باشید و به راحتی با کارشناسان ما تماس گرفته و نیاز خود را اعلام نمایید و به راهنمایی آنها گوش بسپارید و با آنها نیاز خود را رفع کنید.

نتیجه گیری:

در این مقاله از فروشگاه اینترنتی آریا پلکسی بررسی کردیم که ورق های پلکسی ایرانی کریستال مشجر چه کاربردی دارند، در چه ابعاد و ضخامتی در بازار هستند و قیمت آنها چقدر است. ورق پلکسی کریستال شفاف ایرانی کاربردهای فراوانی دارد. ورق های پلکسی کریستال و طلق مشجر در طراحی های داخلی بسیار پرطرفدار است. این فروشگاه سعی دارد با قیمت های مناسب به هموطنان خود برای خرید بهتر کمک کند.

سوالات متداول

ورق کریستال چیست؟

ورق کریستال یکی از انواع ورق پلکسی است که در صنایع راه و ساختمان و تزئینات خانگی مورد استفاده گسترده قرار می گیرند.

مهم ترین کاربرد ورق کریستال شفاف چیست؟

ورق های کریستال ایرانی بصورت عمده در معماری ساختمان ها و مکان عمومی و خصوصی مورد استفاده قرار می گیرند.

منبع: gmdu.net

دریافت لیست قیمت، مشاوره و سفارش فوری
مکالمه را شروع کنید
مکالمه مستقیم با ما
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم.