بهترین برندهای شناخته شده و پرطرفدار پلکسی گلاس

برند های پلکسی

برند های پلکسی


بهترین برندهای ورق پلکسی مطلب مهم دیگری است که در این بحث به توضیح در مورد آن خواهیم پرداخت. پلکسی گلاس ها محصولی بر پایه پلیمرها یا بسپارها هستند که با نام آکریلیک نیز شناخته می شوند. این محصولات در رنگ های متنوع و متفاوتی تولید و روانه بازار می شوند. همچنین ضخامت ورق های پلکسی گلاس متفاوت است و شفافیت دلیلی بر کیفیت محصول است، هر اندازه این ورق ها شفاف تر باشد  پلکسی مورد نظربا کیفیت تر و مرغوب تر می باشد. توانایی ها و ویژگی هایی مانند جرم کم و سبک، شفافیت، قابلیت بازیافت، برشکاری راحت، خاصیت سوراخ نمودن راحت محصولی بسیار کاربردی از این فراورده ساخته است که استفاده های اساسی و عمده ای در صنعت و امور هنری دارد. چنانچه می خواهید برندهای ورق پلکسی گلاس را بشناسید و قصد خرید این محصول را دارید در ادامه مطلب همراه ما باشید.

بهترین برندهای ورق پلکسی در بازار ایران دارای تنوع زیادی است. محصولات با کیفیت در کشورهای چین، تایلند و اندونزی تولید شده و در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد. در این مطلب قصد داریم مرغوب ترین برندهای موجود پلکسی گلاس را معرفی کنیم تا در زمان خرید این فراورده بهترین انتخاب را داشته باشید.

 

پلکسی گلاس های معروف  

از جمله برندهای معروف این محصول می توان یرلانگ و چوچن را نام برد که فراورده هایی پرطرفدار و محبوب می باشند. در ادامه توضیحات بیشتری در رابطه با برندهای ذکر شده و دیگر برندهای معتبر بیان می نمائیم.

بهترین-برند-ورق-پلکسی-گلاس

پلکسی گلاس تایوانی چوچن

یکی از بهترین برندهای ورق پلکسی متعلق به شرکت چوچن است که شرکتی تخصصی در تولید فراورده های اکریلیکی می باشد. این برند با بهره گیری از تجهیزات و تکنولوژی پیشرفته پلکسی هایی با بالاترین کیفیت ممکن را روانه بازار می نماید. 

پلکسی یرلانگ تایوان

یرلانگ یکی از معتبرترین و قابل اطمینان ترین مارک هایی است که امتحان خود را پس داده است. فراورده های تولید شده توسط یرلانگ دارای گواهینامه ISO 9002 و استاندارد CNS چین می باشد. از دیگر توانایی های پلکسی پرلانگ می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • قابلیت انطباق با شرایط محیطی و توان مقاومتی بسیار بالا برای استفاده در فضاهای باز
  • استحکام قابل توجه ومقاومت زیاد درمقابل عناصری مانند روغن، فراورده های شیمیایی و …
  • بسیار کم و سبک در مقایسه با شیشه


پلکسی ژاپنی سامیپکس

از جمله قابلیت های این محصول می توان وضح نوری بسیار عالی و توان مقاومتی و استحکامی بالا در برابر شرایط آب و هوایی و تغییرات دمایی، ثبات رنگی و حفظ ظاهر آن اشاره نمود.

 پلکسی آستریگلاس اندونزی

این محصول نیز در زمره بهترین برندهای ورق پلکسی قرا می گیرد که قسمت عمده ای از بازارهای جهانی و بازار پلکسی آسیا را در اختیار دارد. قیمت بسیار مناسب و کیفیت و مرغوبیت محصول تولید شده از جمله ویژگی های آن می باشد. 

پلکسی اچ اچ سی تایوان

یکی دیگر از بهترین برندهای ورق پلکسی، اچ اچ سی تایوان می باشد. این محصول موفق به دریافت تائیدیه سازمان جهانی غذا و دارو شده است. از جمله توانایی های این فراورده می توان پایداری و استحکام در مواجه با تغییرات دمایی، محصولی مقاوم در برابر حرارت و درجه شفافیت مناسب را نام برد. 

در پایان از همراهی شما سروران گرامی سپاسگزاریم و امیدواریم مطالعه این مطلب برای شما مفید بوده باشد.

امکان ارسال نظر وجود ندارد!

دریافت لیست قیمت، مشاوره و سفارش فوری
مکالمه را شروع کنید
مکالمه مستقیم با ما
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم.