پلکسی گلاس اپال و آشنایی با کاربردهای مختلف آن

پلکسی گلاس اوپال یا مات - آریا پلکسی

پلکسی گلاس اوپال یا مات - آریا پلکسی


پلکسی گلاس اپال یکی دیگر از انواع پلکسی‌های موجود در بازار می‌باشد. این نوع پلکسی دارای ساختاری مات، اما با قابلیت عبور نور از خود می‌باشد. ساختار مات این نوع پلکسی این امکان را فراهم می‌کند تا علی‌رغم عبور نور از آن، تصویر عبوری از آن مات باشد. به همین خاطر کاربرد این نوع پلکسی بسیار گسترده و در موارد بسیاری می‌توان از آن استفاده نمود. نام این نوع پلکسی را از نوع ساختار آن گرفته و نام‌گذاری کرده‌اند. می‌توان گفت این نوع پلکسی همانند دیگر پلکسی‌های ساخته و عرضه شده از استحکام خوبی برخوردار می‌باشد. دلیل استحکام خوب این پلکسی‌ها نیز مواد اولیه ساخت این نوع پلکسی می‌باشد. زیرا مواد اولیه‌ی ساخت این نوع پلکسی با دیگر پلکسی‌های موجود تفاوتی ندارد. نوع استفاده از این نوع پلکسی بسته به نیاز شما و کارایی که از پلکسی انتظار دارید می‌باشد.

انواع ویژگی‌های پلکسی گلاس اپال

پلکسی گلاس اپال دارای ویژگی‌های متفاوتی‌ست و بسته به نیاز شما می‌توانید از هر یک از این ویژگی‌ها استفاده نمایید. این ویژگی‌ها می‌تواند از استحکام بالای آن گرفته تا وزن بسیار سبک آن باشد. چند ویژگی منحصر به فرد این نوع پلکسی به شرح زیر می‌باشد:

  • این نوع پلکسی‌ها از استقامت بسیار بالایی در برابر فشار برخورداراند.
  • در دماهای مختلف از استحکام زیادی برخورداراند.
  • در برابر عوامل طبیعی مانند باران، باد و… از مقاومت بالایی برخورداراند.
  • در برابر رطوبت می‌تواند عایق خوبی باشد و رطوبت از آن عبور نکند.
  • دارای انعطاف پذیری بالایی می‌باشد و می‌توان در حالات مختلفی از ان استفاده نمود.
  • دارای تنوع رنگی بسیار بالا و همچنین دارای تنوع در اندازه‌های موجود می‌باشد.
  • نسبت به شیشه از شفافیت بالاتری برخوردار است.
  • دارای وزن بسیار سبکی می‌باشد.
پلکسی گلاس اپال 01

انواع رنگ‌بندی‌های پلکسی گلاس اپال

پلکسی گلاس مات نیز همانند دیگر پلکسی‌ها موجود در رنگ بندی‌های متفاوتی عرضه شده است. دلیل آن نیز پر مصرف بودن این نوع پلکسی در مصارف مختلف توسط مصرف‌کننده‌ها می‌باشد. همچنین تنوع رنگی این محصول باعث شده تا مصرف‌کنندگان نیز از این نوع پلکسی استقبال ویژه‌ای به عمل بیاورند. تولید کنندگان نیز با طراحی و تولید این نوع پلکسی در رنگ ها مختلف، این استقبال مصرف‌کنندگان را به فال نیک گرفته اند. رنگ بندی مشکی این نوع پلکسی از جمله پرمصرف‌ترین نوع این محصول می‌باشد. ویژگی‌های منحصر به فرد پلکسی‌های مشکی مات باعث شده تا کاربردهای متفاوتی نیز داشته باشد.

کاربردهای پلکسی گلاس اپال مشکی

همانطور که گفتیم پلکسی گلاس اپال مشکی از پرکاربرد ترین نوع پلکسی‌ها می‌باشد. از این نوع پلکسی در صنایع مختلفی استفاده می‌شود. بسته به براق و یا مات بودن رویه‌ی پلکسی، کاربرد آن نیز تغییر پیدا می‌کند. بیشترین استفاده این نوع پلکسی‌ها در صنایع مانند نورپردازی، تابلو سازی، مبل سازی و… می‌باشد. بیشترین استفاده کاربردی از این نوع پلکسی را می‌توان به شرح زیر بیان کرد:

  • استفاده در زیباسازی های محیطی و دکوراسیون داخلی و خارجی جهت جلوه بخشیدن به محیط.
  • استفاده در صنایع پوشاک و همچنین استفاده در صنعت مد.
  • استفاده در صنایع تابلو سازی و و تبلیغات شهری جهت ساخت انواع تابلو های تبلیغات محیطی .
  • استفاده جهت دکوراسیون محیط های بیمارستانی و محیط های درمانی.

امکان ارسال نظر وجود ندارد!

دریافت لیست قیمت، مشاوره و سفارش فوری
مکالمه را شروع کنید
مکالمه مستقیم با ما
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم.