ابعاد مختلف پلکسی گلس

ابعاد مختلف پلکسی گلس


 معرفی پلاکسی گلاس

پلکسی گلاس یک ماده پلاستیکی است که برای نمایشگرهای بزرگ ، پوسترهای نور شهر یا صفحه های ظریف نورانی پاسخ به مسائل مربوط به بهره وری انرژی ، حفاظت از آب و هوا و طراحی شده است که استفاده بهینه از نور همراه با مصرف کم انرژی را ارائه می کند. از آنجا که نور از طریق لبه ها تغذیه می شود ، کل ورق به شدت و به طور مساوی روشن می شود. این باعث صرفه جویی در هزینه های کاربر می شود و به نفع همه با محیط زیست است.

حاوی ذرات پخش کننده شفافی است که جهت حرکت پرتوهای نوری که به ورق وارد می شود را با استفاده از شکست و پراش نور تغییر می دهد ، به این ترتیب که بازتاب سطح کلی کاهش می یابد و نور در زاویه های کوچک منتشر می شود به سطح ورق این به صفحه نمایش سطح یکنواخت درخشانی می بخشد. از آنجا که منابع نور به جای پشت ورق در امتداد لبه ها نصب شده اند ، علائم را می توان بسیار باریک نگه داشت.

ابعاد پلکسی گلاس
ابعاد پلکسی گلاس

علاوه بر قدرت و انعطاف پذیری ، پلکسی گلاس دارای دو کیفیت مناسب برای چاپ است:

 شکل پلکسی آسان است و شفاف است. این بدان معنی است که می توانید علامت پلکسی را به شکل سفارشی ایجاد کنید یا عکس چاپ شده روی پلکسی گلاس را نور پس زمینه نشان دهید.

ابعاد مختلف پلکسی گلاس

پلکسی گلاس ها در اندازه های  122 در 183  سانتی متر تهیه و ساخته می شوند. این ابعاد پلکسی گلاس تحت عنوان ابعاد استاندارد و یا ورقه ی کامل شناسایی می شوند. شما در صورت لزوم می توانید ابعاد کوچکتر پلکسی گلاس را خریداری فرمایید.

ضخامت این ورق ها نیز از1 تا ۴۰ میلی متر درتغییر است و پلکسی ها با ضخامت های بیشتر به منظور مصارف خاص تولید می شوند. برای حافظت از سطوح این پلکسی گلاس ها در برابر خط و خش و یا شکستگی، سطح آن ها را با لایه ای از کاغذ می پوشانند. این پوشش کاغذی که می تواند جهت رسم نمودن خطوط برش هم مورد استفاده قرار گیرد، به هنگام مصرف به راحتی از روی پلکسی جدا می شود. آریا پلکسی تمامی ضخامت ها و ابعاد متنوع پلکسی گلاس را ارائه می دهد.

امکان ارسال نظر وجود ندارد!

دریافت لیست قیمت، مشاوره و سفارش فوری
مکالمه را شروع کنید
مکالمه مستقیم با ما
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم.