انواع ورق پلکسی گلاس

انواع ورق پلکسی گلاس


ورق پلکسی ورق های پلکسی  امروزه  به اسم ورق های آکریلیک شناخته می شوند که یک محصول ساخته شده از پلاستیک بوده که کلِ آن از جنس پلاستیک است. به خاطر ویژگی های خوب این ورق ها امروزه از آن بسیار استفاده می کنند و در صنایع مختلف کاربرد دارد و می توان گفت که فروش ورق پلکسی جایگاه مناسبی در بازار امروزی به خود اختصاص داده است.

ما در این مقاله می خواهیم به شما بگوییم که چرا ورق های پلکسی؟ این ورق ها چه نیاز هایی را برطرف می کنند؟ چه میزان برای ما مورد نیاز است و هر آنچه که باید راجع به آن ها بدانید تا بتوانید خرید مناسبی در همان راستا داشته باشید را به شما می گوییم و شما را راهنمایی می کنیم؛ شما باید تنها با ما همراه باشید و وقت بگذارید و زمانی را در اختیار ما قرار دهید تا بتوانیم شما را در این زمینه روشن کنیم.

دلایلی که ثابت می کند ورق پلکسی نسبت به شیشه بهتر و پر کاربردتر است

فکر می کنم دیگر همه‌ی شما می دانید که این محصول در بسیاری از موارد از شیشه بهتر بوده، البته برخی از افراد از پیام هایی که به ما می دهند شک و تردید برای خرید شیشه و ورق های پلکسی دارند و ما با صبوریت به آنها تفاوت و شباهت آن ها را توضیح می دهیم و به آن ها می گوییم که هر کدام از این محصول هر کدام برای چه کاری مناسب است.

شیشه ها در زندگی ما جایگاه ویژه ای دارند اما در برخی از مکان ها اگر ما از ورق های پلکسی استفاده کنیم می توانیم که سود کنیم و درواقع برای ما به صرفته تر، هم از نظر هزینه و هم از نظر کاربردی خواهد بود. شیشه محدودیت هایی دارد و نمی توان که از آن در هر مکانی استفاده کرد اما از انواع ورق پلکسی می توان نسبتا در بیشتر مکان ها استفاده کرد این می تواند یک مزیت خوب ورق های پلکسی نسبت به شیشه ها باشند.

این محصول بسیار پرکاربرد بوده که مزیت های عالی نیز در جهان امروزی ما داشته است این محصول می تواند که یکی از جایگزین های شیشه باشد.

این محصول در برابر محصول های دیگر پلاستیکی در جایگاه نخست قرار گرفته و یکی از پر کاربردترین محصول ها به شمار می آید. به همین دلیل هیچ جای تعجبی نیست که روزانه افراد زیادی به دنبال ورق های پلکسی یا گرفتن قیمت آن ها از ما هستند.

سایت آریا پلکسی با پنل کاربری ساده، مکانی را برایتان فراهم می کند که شما به راحتی می توانید که لیست ورق های پلکسی را همراه با قیمت مشاهده کنید و رنگ بندی های آن ها را ببنید و در صورتی که از محصولی خوشتان آمد با چند کلیک ساده از ما ورق های پلکسی را سفارش دهید تا در کوتاه ترین زمان درب منزل تحویل بگیرید.

یکی دیگر از مزیت های خوب سایت ما این است که ما سابقه‌ی کاری بسیاری در این زمینه داریم و چند سال است که در رابطه با این محصول در حال فروش هستیم ما هر سوالی که از ما پرسیده شود را پاسخ می دهیم و برای تک تک مشتریانمان ارزش و اهمیت قائلیم.

 انواع ورق پلکسی

ورق پلکسی گلاس در دونوع شفاف و رنگی  در فروشگاه آریا پلکسی موجود می باشد و به فروش می رسد که با توجه به خرید های قبلی کاربران بیشتر ورق های پلکسی رنگی مورد استفاده افراد قرار می گیرد.

ورق های پلکسی رنگی معمولا برای مصارف تزئینی و فانتزی بیشتر کاربرد دارد زیرا که دارای رنگ های چشم گیر و زیبا هستند و ویژگی های خوبی مانند مقاومت زیاد، انعطاف پذیری و… نیز دارا بوده.

ورق پلکسی گلاس

معمولا ورق های پلکسی گلاس در ابعاد های استاندارد به فروش می رسد که در برخی موارد ممکن است که ورق های پلکسی به ابعاد گوناگون نیاز ما باشد که ما برای رفاه بیشتر شما دوستان ورق های پلکسی را در ابعادی که دوست داشتید برایتان برش میدهیم و به دست تان می رسانیم؛ این گونه نیاز نیست که شما به دلیل آن که ابعاد مورد نظرتان را ندارید از خرید این محصول صرف نظری کنید.

قیمت ورق پلکسی گلاس

من هم همیشه قبل از خرید دوست دارم که از قیمت ها مطلعه باشم که بر اساس آن ها بتوانم با خیال راحت خرید خودم را انجام دهم؛ می دانم که اکثر شما نیز این خصلت من رادارید و دوست دارد که قیمت های محصولات را بدانید، مجموعه‌‌ی آریا پلکسی با ساخت ساده و شیک سایت برای شما عزیزان پنل کاربری آسانی را طراحی کرده که با رفتن بر بخش محصولات می توانید در زیر آن بروز ترین قیمت ها را مشاهده کنید. ما هر روز قیمت ها را بروز می کنیم که در خرید محصول مشکلی پیش نیاید.

ویژگی های ورق با کیفیت

 بدون شک هر محصولی دارای جنس، ابعاد، ویژگی ها، معایب، مزایا و … مواردی این چنینی است. ما در پایین مطلب چندین ویژگی خوب یک ورق پلکسی را برایتان آورده ایم:

  • وزن بسیار سبک و کم
  • استقامت بسیار زیاد در برابر تغیرات سریع آب و هوا و دما
  • ضحامت یکسان و یکدست در تمام نقاط ورق
  • مقاومت بالا و نشکسته شدن در برابر ضربه
  • شفافیت عالی و زیبا و عبور نور با درصد زیاد
  • انعطاف پذیری بالا و خم پذیری 

رنگ بندی  ورق های پلکسی

بدون شک یکی از ویژگی های بسیار خوب ورق های پلکسی تنوع رنگی  آن ها بوده. شیشه ها ویژگی خوب شفافیت را دارند و اما ورق های پلکسی با رنگ بندی های زیبا دل هر کسی را می برند.

پلکسی شفاف

ورق های  پلکسی شفاف را به شخصه من بسیار دوست دارم و از نظرم در برخی از موارد استفاده از این چنین ورق های پلکسی بسیار دلنشین تر از پلکسی های رنگی است. ورق های پلکسی شفاف معمولا ظاهری شبیه به شیشه ها دارند و نور را از خودشان عبور میدهند؛ علاوه بر آن ها از دو طرف دید دارند و در برخی از شرکت ها می توانند که این چنین ورق ها در فضای داخلی استفاده می کنند که برای این چنین مکان هایی مناسب است

از جمله موارد استفاده این محصول می توانیم که به ساخت بنر های تبلیغاتی، باکس های سخنرانی، تندیس ها و بسیاری از موراد دیگر اشاره کرد. در واقع این نوع ورق پلکسی نام های زیادی دارند که به طلق شیشه ای، طلق کریستال، ورق های آینه ای و … در بازار شناخته می شوند. در ختم کلام باید بگوییم که ورق های پلکسی شفاف بهترین جایگزین برای شیشه ها است.

پلکسی ترانسپارنت

نوع پلکسی های  ترانسپارنت نیز به ورق های شفاف معروف بوده و همچنین در رنگ های متنوع و جذاب نیز ارائه می شود. به طور کلی شما در بیشتر مکان ها می توانید از یان نوع محصول استفاده کنید.

به این نکته نیز اشاره کنیم که در روز بسیاری از افراد ورق های پلکسی ترانسپارنت را از سایت ما خریداری می  کنند و از خرید خود راضی هستند؛ به شما نیز پیشنهاد می دهیم که اگر هنوز خرید نکردید دست به جنبانید.

اگر بخواهیم ویژگی های اصلی این ورق های پلکسی را نام ببریم باید به ویژگی های زیر اشاره کنیم:

  1. وزن کم
  2. جذابیت زیاد و چشم گیر
  3. مقاومت بالا در برابر ضربه زدگی
  4. شفافیت بالا و عبور نور

فروش ورق پلکسی

قبل از خرید این محصول باید که به نکاتی توجه کرد که پیشنهاد می کنیم ادامه مقاله را بخوانید و با ما همراه باشید تا از این به بعد خرید های مطمئن تر و امن تر داشته باشیم.

  1. ابعاد مورد نظر خودمون رو از قبل اندازه گیری کنیم و آن را اندازه گیری کنیم. اگر شما به دنبال خرید یک ورق کامل ورق پلکسی هستید، به طور معمول باید ابعاد آن را ۱۲۲در ۱۸۳ در نظر داشته باشید و همچنین اگر که یک ورق کامل برای شما زیاد است بهتر است که خودتان ابعاد مورد نظرتان را بگویید تا برایتان برش دهند.
  2. ضخامت ورق رابطه مستقیمی بر روی هزینه های مالی و قیمت آن دارد که همیشه برایتان گفته ایم. بنابراین به شما پینشهاد می دهیم که قبل از این که به مرحله ی لیزر کاری برسید حتما ضخامت آن را انتخاب کنید و برسی کنید.
  3. 3-    . اگر شما قصد خرید یک کد رنگ برای ورق های پلکسی تان را دارید باید شماره‌ی کد رنگی را به فروشگاه آریا پلکسی بدهید.

چرا آریا پلکسی؟

در فروشگاه ما بهترین برند ها، باکیفیت ترین ها با قیمت مناسب به فروش می رسد. در واقع بهترین ورق های پلکسی را تایوان می سازد که از کیفیت بالایی بر خورد دار است که ما ورق های پلکسی را از آنجا برای شما تهیه می کنیم و با بهترین قیمت ها به فروش می رسانیم.

تیم آریا پلکسی همیشه پاسخگوی شما عزیزان خواهد بود و تنها شما می توانید که با ارسال تیکت یا تماس با همکاران ما، سوالات و مشکلات خودتان را مطرح کنید تا پس از برسی در همان لحظه به شما جواب دهند. اعتماد  شما، رضایت ماست. از شما ممنونیم که تا پایان این مقاله با ما همراه بودید.

امکان ارسال نظر وجود ندارد!

دریافت لیست قیمت، مشاوره و سفارش فوری
مکالمه را شروع کنید
مکالمه مستقیم با ما
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم.