پلکسی گلاس طلایی چیست و کاربردهای آن به چه شکل است؟

پلکسی طلایی آریا پلکسی

پلکسی طلایی آریا پلکسی


پلکسی گلاس طلایی یکی دیگر از انواع ورق‌های پلکسی‌ست و دارای کاربردهای فراوانی می‌باشد. این نوع ورق پلکسی را به دلیل کاربردهای آن می‌توان به عنوان یکی از پرطرفدار ترین ورق‌های پلکسی دانست. کاربرد این نوع پلکسی به عنوان جایگزینی مناسب به جای ورق‌های فلزی طلایی‌ست. دلیل آن نیز ساختار براق و طلایی آن است که می‌تواند ساختاری آیینه شکل را ایجاد کند. بیشترین استفاده از آن نیز در دکوراسیون محیط‌های تجاری و مسکونی می‎‌باشد. به طور معمول این نوع پلکسی در دو طرح کاملا صاف و یا خط دار ساخته و به بازار عرضه می‌شود. البته این نکته نیز لازم به ذکر است که به دلیل کارایی که این نوع پلکسی دارد از قیمت بالاتری نیز برخوردار می‌باشد. با آریا پلکسی همراه باشید.

 

ابعاد پلکسی گلاس طلایی

پلکسی گلاس طلایی به طور معمول در ابعادی استاندارد ساخته و روانه‌ی بازار می‌شود. اما در صورتی که به اندازه‌هایی غیر از ابعاد عرضه شده نیاز داشت باید چه کرد؟ برای این کار باید ورق پلکسی را در ابعاد مورد نیاز با کاتر و یا برش CNC، برش داد. برش آنها بسیار آسان بوده و به طور معمول هر کسی از پس برش آنها بر می‌آید. سازنده‌های این محصول معمولا این ورق‌ها را با ابعاد استاندارد 122*183 ساخته و روانه‌ی بازار می‌کنند. ضخامت این ورق‌ها نیز همانند دیگر ورق‌های پلکسی، 2 الی 40 میلی متر می‌باشد. بسته به نیاز خود باید از ورق پلکسی با ضخامت مناسبی استفاده کرد. به همین خاطر باید قبل از اقدام به خرید با مشاورین این حوزه مشورت کرده تا ورق مناسب را خریداری نمایید.

برای خرید ورق پلکسی گلاس مات کلیک کنید.

پلکسی گلاس طلایی
پلکسی گلاس طلایی

 

کاربردهای پلکسی گلاس طلایی

پلی متیل متاکریلات های طلایی که اصطلاحا به آنها پلکسی‌های طلایی نیز گفته می‌شود دارای کاربردهای متفاوتی می‌باشد. از این نوع پلکسی می‌توان در ساخت هر نوع وسیله‌ی تزئینی استفاده کرد. همچنین می‌توان از آنها به عنوان تزئینات محیطی در دکوراسیون بیرونی استفاده کرد. عمده کاربردهای این نوع پلکسی شامل موارد زیر می‌باشد:

  • طراحی و ساخت انواع دکوراسیون محیط‌های تجاری و مسکونی.
  • طراحی و ساخت انواع استندهای فروشگاهی و بخصوص جهت ساخت استندهای لوازم آرایشی.
  • قابل استفاده در صنایع بسته بندی.
  • طراحی و ساخت فریم انواع عینک‌ها محافظ در صنایع مختلف.
  • طراحی و ساخت بدنه‌ی انواع ابزارهای آشپزخانه
  • قابل استفاده جهت طراحی و ساخت انواع آلاچیق و گلخانه.

برای خرید پلکسی گلاس ترانسپارنت کلیک کنید.

 

قیمت ورق‌های پلکسی گلاس طلایی

همانطور که قبل‌تر گفتیم، پلکسی گلاس طلایی از قیمت بالاتری نسبت به دیگر ورق‌های پلکسی برخوردار می‌باشد. از طرفی دیگر قیمت نهایی این نوع پلکسی بسته به برند سازنده‌ی آن نیز دارد. همچنین نوع ورق نیز، معیار دیگری برای قیمت گذاری بر روی این نوع ورقه‌های پلکسی می‌باشد. معیار دیگری که تعیین کننده‌ی قیمت این نوع پلکسی می‌باشد، کیفیت ساخت این ورقه‌های پلکسی می‌باشد. هرچه ورقه‌ی پلکسی از کیفیت بالاتری برخوردار باشد، قیمت آن نیز بالاتر می‌رود. به عنوان ورقه‌هایی با کیفیت مطلوب و آیینه‌ای که در دکوراسیون داخلی کاربرد دارند از قیمت بسیار بالایی برخوردار می‌باشند. این نوع ورقه‌ی پلکسی بیشتر در دکوراسیون نمایشگاه‌ها و سالن‌های آرایشی مورد استفاده قرار می‌گیرد. از همین روی نیاز است تا قبل از خرید نیاز خود را سنجیده و با توجه به نیاز خود اقدام به خرید بفرمایید. برای اطلاع از قیمت چسب پلکسی کلیک کنید.

امکان ارسال نظر وجود ندارد!

دریافت لیست قیمت، مشاوره و سفارش فوری
مکالمه را شروع کنید
مکالمه مستقیم با ما
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم.