آموزش تمیز کردن ورق های پلی کربنات

تمیز کردن ورق پلکسی گلاس

تمیز کردن ورق پلکسی گلاس


آموزش تمیز کردن ورق های پلی کربنات یکی از مطالبی است که در مرورگرها  بسیار جستجو می شود و این نشان دهنده دغدغه انسانها در رابطه با نظافت و تمیزی می باشد. البته این حساسیت در نظافت و تمیزی، درمورد سازه هایی با سقف های شفاف و نماهای ساخته شده از پلیمرهای ترموپلاستیک از اهمیت بیشتری برخوردار است. درواقع ورق های پلی کربنات محصولی شفاف و سخت است که امروزه به عنوان جایگزینی بسیار مناسب برای شیشه در نظر گرفته می شود.

البته در راستای آموزش تمیز کردن ورق پلی کربنات با توجه به قابلیت آنتی استاتیک بودن پوشش بیرونی این فراورده، ذرات آلوده کننده موجود در هوا به سطح آن جذب نمی شود و در نهایت پس از یک پروسه تمیز کاری از قبیل شستن به راحتی پاک می شود.

تمیز کردن ورق پلی کربنات

تمیز کردن ورق های پلی کربنات با روش های خانگی

   با توجه به اینکه ورق های پلی کربنات فاقد هر نوع منفذ یا روزنه ای هستند گرد و غبار و ذرات آلوده کننده هوا را به خود نمی گیرند و در نتیجه به سهولت در تمیز کاری معروف هستند. در راستای آموزش تمیز کردن ورق های پلی کربنات می توان از یک تکه اسفنج یا دستمال نرم و آب بهره گرفت و آنها را کاملا و به راحتی تمیز نمود. چنانچه دستمال مرطوب و خیس نتوانست اهداف شما را براورده سازد و سطح چرب کاملا تمیز نشد می توانید از سیالات کمک کننده و بی ضرر برای این محصول مانند نفت یا گازوئیل سبک استفاده کنید. برای پاکیزگی این سطوح و از بین بردن ذرات گرد و غبار می توان از هوای فشرده یونیزه شده کمک گرفت.

 

نتیجه گیری

توجه نمائید که در راستای تمیز نمودن این ورق ها از دستمال خشک و خشن، پاک کننده های تحلیل کننده پلی کربنات استفاده نکنید. تحت هیچ شرایطی از لوازم نوک تیز، پاک کننده های قوی مانند آلکالین،حلال ها، بنزین سرب دار و … استفاده ننمائید. پلی کربنات به خراشیدگی حساس است پس توجه نمائید بهترین گزینه برای تمیز نمودن آن استفاده از یک ماده تمیز کننده و شوینده ملایم با توانایی ضد استاتیک به همراه یک پارچه میکرو فیبرمی باشد. با توجه به حساسیت زیاد ورق پلی کربنات به خراشیدگی سعی شود در فاصله های زمانی کوتاه نسبت به تمیز کاری آن اقدام نمود.    

 

امکان ارسال نظر وجود ندارد!

دریافت لیست قیمت، مشاوره و سفارش فوری
مکالمه را شروع کنید
مکالمه مستقیم با ما
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم.