بهترین خدمات برش لیزر

برش لیزر

برش لیزر


خدمات برش لیزر چیست و چه مزایایی دارد؟

خدمات برش لیزر: به صورت کل برش های لیزری فرآیندی بوده که در آن بدون دردسر و گرفتاری به راحتی با استفاده از یک اشعه بسیار قدرتمند و قوی از آن برای برش دادن متریالهای متفاوت از قبیل ورق های پلکسی گلاس، مقوا ها و موارد بسیارِ دیگری که با سرعت و قدرت بسیار زیاد انجام می‌شود.

امروز هم بحث اصلی ما مزایا و خدمات برش لیزر است که ما می خواهیم شما را با فرایند انجام کارمان آشنا کنیم و به شما بگوییم که چگونه ورق های پلکسی را مجموعه‌ی آریا پلکسی برش می‌دهد و چه عملی را انجام می‌دهد. درواقع که این برش و خدمات این چنینی به حکاکی لیزری بسیار شباهت دارد و تنها تفاوت آن ها این می‌تواند باشد که این  برش ورق ها را برش می‌دهد اما حکاکی لیزری متفاوت است و تنها روی ماده را حک می‌کند.

برش لیزری را هر شرکتی انجام نمی دهد و تنها برخی از شرکت ها تصمیم به انجام این فرایند می‌گیرند؛ با آمدن برش لیزری بسیاری از کارهای ما پدید آمده است و ابداع های جدید وُ نوینی ایجاد شده است. برخی از کارها نیز با آمدن این روش توانسته‌اند که به کارهای خود توسعه دهند و پیشرفت داشته باشند.

برش لیزری یک عمل جداسازی حرارتی بوده که در فرایند انجام آن پرتو لیزر بر روی نقطه‌ی مورد نظر حرارت می‌اندازد و باعث می شود که مواد تغیر شکل دهد و ماده‌ی مورد نظر سوخته یا حتی آب شود و با یک فن و فشار، گاز زیادی را در محل انجام کار تولید می کند که پیشنهاد می‌شود در چنین مواقع از ماسک های محافظتی در حین کار استفاده کنند این گونه جان خودشان را به خطر نیم اندازند و در نهایت یک محصول با کیفیت و عالی را تولید می کند که با عمل برش لیزری دوباره درست می شود.

خدمات برش لیزر

موارد استفاده خدمات برش لیزر

از لیزر برای برش انواع مختلف فلزاتی از جلمه نقره، طلا، پلاتین، استیل، مس، برنج، کروم و بسیاری دیگر از فلز ها که فکر نمی کنیم نیاز باشد که همه‌ی آن ها را نام ببریم همچنین برای برش غیر فلزات که می توان همه چیز را نام برد مانند مقوا، پارچه، پلکسی گلاس یا همان طلق ها، ام دی اف و… می توان استفاده نمود.

در شرکت آریا پلکسی برش روی هر متریالی انجام می‌شود و تنها شیشه ها و فلز ها را برش نمی دهد؛ البته شما برای متوجه شدن و اطلاع بیشتر بهتر است که با همکاران ما در تماس باشید و سوالتی این چنینی را از ما بپرسید. حتی شما با رفتن به سایت ما می توانید که از قسمت سوالات متداول جواب خود را دریابید.

انواع برش لیزری

  • برش لیزر چوب
  • برش لیزر ورق های پلکسی
  • برش لیزر مقوا ماکتی
  • برش لیزر چوب بالسا
  • برش لیزر مولتی استایل
  • برش لیزر چرم
  • برش لیزری پارچه
  • برش لیزری فوم

خدمات برش لیزر

کاربردهای خدمات برش لیزر در صنایع و مشاغل متفاوت:

برش لیزری کاربردهای بسیاری دارد که ما در ساخت انواع ماکت معماری دانشجویی دردامه برایتان مهم ترینشان را نام برده و به شما می‌گوییم که با انجام برش های لیزری چه کارهایی می‌توانید انجام دهید.

  1. ماکت شهری، ماکت دانشجویی و توپوگرافی، و بسیاری دیگر از ماکت هایی که هنری هستند و امروزه ما آن ها را نیاز داریم.
  2. مهم ترین کاربرد برش لیزری این است که در ساختن ماکت ها در صنعت معماری از آن بسیار استفاده می‌کنند و فکر می کنم همه‌ی شما می دانید که ساخت ماکت در صنعت معماری بسیار مهم بوده و امروزه افراد بسیاری برای انجام و درست کردن ماکت هایشان به این برش نیاز دارند.
  3. ساخت محصولات کاغذی و مقوایی نیز باید با این برش انجام شود؛ برخی نیز برای تزئینات کارت عروسی خود یعنی تزئیناتی که بسیار پیچیدده است از این روش استفاده می‌کنند.
  4. برش انواع طلق و  ورق های پلکسی گلاس برای ساخت انواع تندیس‌های هنری و صنعتی، ساخت لوح های تقدیر، لوح ت های یادبود و گران بهاء، ویترین فروشگاه‌ها، تابلوهای تبلیغاتی لوکس یا تابلو های هنری جذاب، قطعات خاص مهندسی که بسیار پیچیده هستند وهمچنین کاربردهای خانگی و ساخت محصولات تبلیغاتی که از چند مواردی کمی از کاربرد برش لیزری هستند.
  5. برش ام دی اف  ها و چوب ها برای ساخت علائم نوین خرید و فروشگاه‌ها، وسائل تزیینی و محصولات نوین، محصولات دکوری و فانتزی، وسایل کمک آموزشی، ساخت پارتیشن های مدل جدید جذاب چوبی
  6. سوراخکاری پلکسی که بسیار امروه مورد نیاز هستند و تابلو های ال ای دی
  7. برش حروف برجسته تبلیغاتی و جشنی که بیشتر در غرفه ها و جشن ها استفاده می شود. تزئینات مهدهای کودک با استفاده از این حروف برجسته
  8. برش پارچه های خاص و گران، همچنین چرم جهت دوخت انواع لباس و کیف و محصولات پوشاکی
  9. برش لیزری موکت با طرح های خاص و جذات جهت فضا سازی و زیبایی اتاق های نشیمن
برش لیزری

برش لیزر در صنایع و مشاغل مختلف کاربرد زیادی دارد.

تفاوت برش لیزری با روش مکانیکی و سنتی

دستگاه‌های برش با لیزر از دقت بالاتری برخوردار هستند و روش های سنتی برای انجام کارهای امروزی اصلا مناسب نبوده و تنها باعث دردسر ما می‌شوند؛ اگر بخواهیم برایتان مثالی بزنیم باید بگوییم که در برش فلزات به روش قدیمی و سنتی، گرمای ایجاد شده و حرارت بسیار بالاست و این باعث می شود که اگر مدت زمان طولانی از آن استفاده کنیم منجرب به آسیب دیدن و تغیر فلزات ما می‌شود.

مزیت دیگر برش لیزری نسبت به روش قدیمی و سنتی، کار کردن راحت آن است که علاوه بر برش سریع و مستقیم می تواند که این کار را به صورت اشکال های متفاوت نیز انجام دهد و به قدری تمیز زیبا کار کند که لبه های کار و خود محصول آسیبی نمی بیند.

برای همین است که آریا پلکسی نیز از این روش نوین برای برش ورق های پلسکی و لوله های پلکسی استفاده می‌کند که بدون آسیب به محصول در سریع ترین حالت ممکن نیاز های شما را برطرف می‌نماید.

مزایای خدمات برش لیزر

  • از آنجایی که ساخت قالب های برش هزینه‌ای زیاد به همراه خود دارد بنابراین مناسب ترین کار این بوده که شما از برش لیزری استفاده کنید.
  • برش ليزري کاربرد زیادی دارد، برای ساخت قطعات با تیراژها این کار می تواند انتخابی هوشمندانه و اقتصادی باشد.
  • در برش ليزری هیچ آسیبی به خود قطعه‌ی  کار نمی‌رسد و فشاری بر روی آن ها اعمال نمی شود در نتیجه هیچ‌گونه مشکلی برای لبه های قطعات و ورق های پلکسی ایجاد نمی‌شود.
  • با این برش میتوان قطعات پیچیده و سخت که نیازمند هستند که بسیار روی آن کار کرد را در کوتاه ترین زمان با کیفیت بالا برش داد.
  • با استفاده از این برش می توان خلاقیت هایی زیادی در نقش و نگار ها و طراحی های خودمان بی‌افزاییم.
  • با برش لیزری سرعت سفارش و تحویل کار افزایش خواهد یافت و زمان پروژه شما کاهش می یابد.
  • احتمال به وجود آمدن اشتباه و خطای انسانی در برش بسیار کم است.

 

 

مزایای دستگاه‌های برش با لیزر:

استفاده از دستگاه برش لیزری فواید بسیاری را ما می‌توانیم بدست بیاوریم که اگر بخواهیم برایتان مثال بزنیم باید به  افزایش سرعت و دقت برش فلزات اشاره کنیم. علاوه بر این موردی که اشاره کردیم باید این را گفت که انجام برش لیزری بسیار کم صدا بدون لرزش های جانبی است همچنین می‌توانیم به افزایش امنیت این دستگاه اشاره‌ی ویژی ای بکنیم که احتمال پیش آمدن خطر و حادثه بسیار در آن کاهش پیدا کرده است.

خدمات برش لیزری

برش لیزر دقت بیشتری در برش دهی اجسام دارد

قیمت برش لیزر

خدمات برش لیزر و حکاکی لیزری قیمت های به خصوص خود را دارند که مجموعه‌ی آریا پلکسی آن را به روشهای متعددی قیمت گذاری می‌کند. حال شاید برایتان جالب باشد که چه روش هایی و چگونه بر قیمت و هزینه‌ی ای کار تاثیر می‌گذارد.

مساله مهمی که بر روی قیمت گذاری این دستگاه بسیار مطرح می‌شود این بوده که برخی شرکت ها به صورت سریع و در کوتاه ترین زمان ممکن برش را برای مشتریان خود انجام می دهند که این گونه یعنی برش سرعتی و فوری را آماده می‌کنند و قطعا برش فوری قیمت بیشتری برای مشتریان خواهد داشت؛ زیرا که خودشان چنین سفارشی را به ما دادند.

 در شرکت آریا پلکسی خدمات برش لیزر با کمترین قیمت و زمان انجام می شود و تنها کافی است که شما نیاز های خودتان و هر آنچه که زا ما می خواهید را برایمان بنویسید تا ما بدانیم که شما چه توقع‌ای از ما دارید. این را هم باید بگوییم که عمل انجام برش لیزری به صورت حضوری هم در بین مشتری انجام می‌شود.

اگر شما نیز کنجکاو هستید که قیمت این کار چقدر است و چه هزینه ای برایتان خواهد داشت بهتر است که با ما در تماس باشید و سوالات خود را از ما بپرسید که ما سریعا به آن ها پاسخ خواهیم داد و می گوییم که چه مقدار هزینه و زمان برای کارتان نیاز است. شرکت آریا پلکسی با سابقه‌ی زیادی که در این زمینه دارد هیچ‌گاه ناشیانه عمل نمی کند و همه‌ی کارها را سنجیده برایتان انجام می‌دهد.

به نقل از ویکی پدیا:

برش لیزری (به انگلیسی: Laser cutting) فناوری است که در آن از اشعه لیزر برای برش اجسام استفاده می‌شود؛ و نوعاً از این فناوری در زمینه صنعت استفاده می‌شود. برش لیزری توسط استعمال اشعه لیزر از یک خروجی قوی لیزر روی اجسامی که می‌خواهند بریده شوند انجام می‌شود. قسمتی از جسم مورد نظر که بریده می‌شود یا آب می‌شود یا می‌سوزد یا تصعید می‌شود و توسط فشار گاز از روی جسم پاک می‌شود؛ و سر انجام سطح بریده شده با کیفیت خیلی عالی ایجاد می‌شود. لیزر صنعتی در صنایع مختلفی مانند صنایع نظامی، ساختمانی، هوافضا، پزشکی، آزمایشگاهی و پژوهشی، ارتباطاتی، فیزیک، شیمی و … کاربرد دارد.

خدمات برش لیزر

سخن آخر

همانطور که متوجه شدید قیمتی که ما برای خدمات برش لیزر پلکسی گلاس در نظر گرفتیم منصفانه بوده و شما با زنگ زدن به ما و مطرح کردن پرسش های خود می توانید سریعا از هزینه ها مطلع شوید؛ علاوه بر آن ما سیستم کاری ما به شکلی می باشد که پس از تحویل محصول مورد نظرتان رضایت کافی را کسب خواهید کرد. امیدوارم که این مطالب از سایت آریا پلکسی، اطلاعات کافی راجع به برش لیزری را به شما داده باشد.

منابع: fractory

 

پرسش و پاسخ

مهم ترین اصل در خدمات برش لیزر چیست؟

مهم ترین اصل در برش لیزری استفاده از یک اشعه بسیار قدرتمند و قوی از آن برای برش دادن متریالهای متفاوت از قبیل ورق های پلکسی گلاس، مقوا ها و موارد بسیارِ دیگری که با سرعت و قدرت بسیار زیاد انجام می‌شود.

موارد استفاده برش لیزری چیست؟

از لیزر برای برش انواع مختلف فلزاتی از جلمه نقره، طلا، پلاتین، استیل، مس، برنج، کروم و بسیاری دیگر از فلز ها استفاده می کنند.

امکان ارسال نظر وجود ندارد!

دریافت لیست قیمت، مشاوره و سفارش فوری
مکالمه را شروع کنید
مکالمه مستقیم با ما
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم.